خرید زمین در چمستان | فروش و قیمت انواع زمین ساحلی و شهرکی و جنگلی

خرید زمین در چمستان برای سرمایه گذاری یک روش عالی و کم خطر می باشد. چمستان به دلیل آب و هوای عالی و قیمت مناسب زمین در میان دیگر شهرهای مازندران به یک منطقه ایده آل برای خرید زمین در شمال می باشد. شما می توانید با خرید زمین های مناسب در شمال، چه زمین های با کاربری مسکونی و چه زمین های با کاربری تجاری به سوددهی می رسید.

چمستان به دلیل جنگلی بودن همیشه یک منطقه محبوب برای گردشگران و سرمایه گذران بود چه برای خرید ویلا در چمستان و چه برای خرید زمین در چمستان. شما می توانید در چمستان انواع زمین با کاربری های مختلف بخرید و زمین های متفاوتی برای فروش ارائه می شود چه از نظر متراژ، چه از نظرنوع کاربری و چه از نظر وضعیت سند با یکدیگر متفاوت می باشند. برای اطلاع از جزئیات هر ملک و نوع سند و کاربری آن می توانید با مشاورین ویهان ویلا تماس بگیرید تا مشاورین ما زمینی با بودجه یتان به شما معرفی کنند.

قیمت خرید زمین در چمستان


قیمت خرید زمین در چمستان با یکدیگر متفاوت می باشد و شما هم می توانید زمین ارزان و هم زمین گران قیمت در چمستان بیابید. قیمت زمین ها به عوامل متعددی بستگی دارد این عوامل شامل: نوع کاربری، موقعیت جغرافیایی، متراژ، نوع سند و... بستگی دارد. قیمت زمین هایی که در بافت روستایی هستند و یا به زمین های کشاورزی، باغ های میوه و یا موقعیت های خوب شهرستان دسترسی خوبی دارند بالاتر است و گرانتر بفروش می رسند.

خرید زمین جنگلی در چمستان


خرید زمین های جنگلی با ویوی ابدی جنگل و کوهستان برای ساخت و ساز ویلا یک گزینه ی عالی محسوب می شود و سبب شده تا بسیاری از علاقه مندان به طبیعت را به سوی خود بکشاند. شما می توانید زمین های جنگلی با متراژهای متفاوت در چمستان خریداری کنید. بهترین مناطق برای خرید زمین های جنگلی در روستاهای سعادت آباد، آهودشت و بهدشت می باشد. مشاوران ویهان ویلا به تمامی مناطق جنگلی و روستایی چمستان تسلط کامل دارند که شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

خرید زمین جنگلی در چمستان

 

چرا در چمستان زمین بخریم؟


چمستان در منطقه ایی جنگلی و پوشیده از درختان انبوه می باشد که خرید زمین چه در موقعیت شهری یا روستایی چمستان مزایای زیادی دارد و برای سرمایه گذاری یک منطقه ایده آل می باشد و ارزش پول شما با خرید زمین در چمستان تضمین می شود. شما می توانید در چمستان انواع زمین با متراژ های مختلف خریداری کنید و محدودیت متراژ ندارید.

در کدام منطقه از چمستان زمین بخریم؟


بسته به سلیقه شما و اینکه چه زمینی با چه کاربری می خواهید بخرید مناطق مختلفی در چمستان به شما معرفی می شود. چمستان روستاهای زیادی در اطراف شهر دارد که در محدوده جنگلی و جاده امل به چمستان پراکنده شده است. بهترین مناطق چمستان برای خرید زمین شامل روستای: آهودشت، بهدشت، سنگتاب، امیرآباد، افراسیاب کلا و... می باشد.

 

در کدام منطقه از چمستان زمین بخریم؟

 

با چه قیمتی در چمستان می توانیم زمین بخریم؟


قیمت خرید زمین در چمستان به عواملی همچون نوع کاربری، متراژ زمین و نوع منطقه بستگی دارد. شما می توانید در چمستان یک زمین با قیمتی کمتر از 800 میلیون تومان پیدا کنید اما با همان متراژ در منطقه ی دیگری قیمتی بیشتر از 800 میلیون تومان می باشد. شما می توانید در چمستان زمین هایی متناسب با بودجه ی خود بیابید. برای خرید زمین در چمستان و اطلاع از وضعیت سند و نوع کاربری آن می توانید با مشاورین املاک ویهان ویلا تماس بگیرید.

دو نکته مهمی که در هنگام خرید زمین در چمستان باید به آن توجه کنید

مهم ترین نکته ایی که باید در هنگام خرید زمین به آن توجه داشته باشید نوع سند می باشد. خرید زمین سخت تر از خرید ویلا می باشد. زمینی که می خرید نباید مشکلی حقوقی داشته باشد و خرید زمین های موروثی و موقوفی دردسرهای زیادی بدنبال دارند. زمین باید دارای سند و مجوز بهره برداری و ساخت باشد. حتما قبل از خرید وضعیت زمین را از شهرداری منطقه استعلام بگیرید.
اگر زمین روستایی می خرید حتما باید دقت کنید که زمین در طرح هادی هستن یا نه. طرح هادی، طرحی برای ساماندهی زمین های روستای می باشد و از گسترش زمین های روستایی به منظور ساخت و ساز جلوگیری می کند. حتما زمینی را خریداری کنید که در داخل طرح هادی باشد و امکان دریافت مجوزهای ساخت وساز را داشته باشید.