خرید ویلا در چمستان - فروش انواع ویلا جنگلی و شهرکی با بهترین قیمت

اگر به دنبال خرید ویلا در چمستان هستید یا به دنبال ویلا ارزان قیمت در چمستان میگردید در هردو صورت با مشاورین ما در تماس باشید آنها تمامی ملک ها را با جزئیات کامل به شما معرفی خواهند کرد. 

شما می توانید بصورت حضوری، تمامی ویلاهای مورد نظر را بررسی نمایید و در نهایت هر کدام را که متمایل بودید انتخاب نمایید.

 

خرید ویلا 180 متری در چمستان
ویلا
کد ملک: V2154
2 خواب
180 متراژ
95 زیر بنا
قیمت: 3,500,000,000
مشاهده جزئیات
فروش ویلا استخر دار 235 متری در محمود آباد
ویلا
کد ملک: V1231
3 خواب
235 متراژ
300 زیر بنا
قیمت: 9,500,000,000
مشاهده جزئیات
خرید ویلا 170 متری در چمستان
ویلا
کد ملک: V2040
2 خواب
170 متراژ
100 زیر بنا
قیمت: 3,000,000,000
مشاهده جزئیات
خرید ویلا 220 متری در چمستان
ویلا
کد ملک: V1959
3 خواب
220 متراژ
210 زیر بنا
قیمت: 5,000,000,000
مشاهده جزئیات
فروش ویلا 400 متری در چمستان
ویلا
کد ملک: V1232
4 خواب
400 متراژ
305 زیر بنا
قیمت: 15,000,000,000
مشاهده جزئیات
فروش ویلا 250 متری در چمستان
ویلا
کد ملک: V1074
3 خواب
250 متراژ
300 زیر بنا
قیمت: 5,500,000,000
مشاهده جزئیات
2 خواب
1 حمام
250 متراژ
112 زیر بنا
قیمت: 5,000,000,000
مشاهده جزئیات
4 خواب
3 حمام
240 متراژ
400 زیر بنا
قیمت: 7,000,000,000
مشاهده جزئیات

خرید ویلا درچمستان

اگر بدنبال خرید ویلا های شیک و لوکس با بهترین قیمت در چمستان هستید یا می خواهید ویلا جنگلی با ویو ابدی داشته باشید میتوانید از طریق وبسایت املاک ویهان ویلا بروزترین آگهی های خرید و فروش ویلا در چمستان را دنبال کنید.

ویهان ویلا انواع ویلاها و آپارتمان های جنگلی در چمستان را با بهترین و ارزان ترین قیمت توسط تیم مجرب خود در اختیار شما عزیزان قرار میدهد . اگر شما به دنبال خانه ایی لوکس و شیک و یا به دنبال ویلا باغ یا خانه روستایی در چمستان هستید و ازامکانات و ویژگی های آن مطلع شوید با کارشناسان ما در تماس باشید 

خرید ویلا لوکس در چمستان

شما می توانید انواع ویلا های دوبلکس و تریبلکس ، ویلای استخردار، ویلا نما رومی، ویلا با نمای کلاسیک و غیره را در چمستان پیدا کنید. چمستان هم فرصت‌های اقتصادی خوبی دارد و هم از نظر گردشگری، پتانسیل رشد بسیار بالایی را نشان داده است. خرید و فروش انواع ویلا های لوکس لاکچری با امنیت بالا، فول امکانات در مناطق جنگلی چمستان در محیطی دنج و خوش نشین توسط گروه مشاورین املاک ویهان ویلا به فروش می رسد

خرید ویلا جنگلی در چمستان

وجود مراتع سرسبز، دشت ها و جنگل های هیرکانی در منطقه روستایی چمستان مناظر بی نظیری را بوجود می آورد که در دیگر شهرهای ایران نظیر ان وجود ندارد.خرید ویلا در چمستان بواسطه وجود همین مناظر زیبا طرفداران زیادی را به سمت خود جذب می کند

 

خرید ویلا جنگلی در چمستان

 

فروش ویلا ارزان در چمستان

خرید و فروش ویلاهای ارزان قیمت چندسالی است که مرسوم شده است اکثر افراد چمستان را بعنوان یک منطقه برای ویلاهای ارزان قیمت و قسطی در شما می شناسند و ما سعی کردیم این شرایط را برای شما مشتریان عزیز هموارتر کنیم و تمامی فایل های مربوط به خرید و فروش ویلا با قیمت پایین را در دسترس شما قرار دادیم.

خرید ویلا باغ در چمستان

یک زمین بزرگ با انواع گیاهان و درختان و قرار گیری یک خانه ی ویلایی در میان آن یک تصویر زیبا از باغ ویلا را در ذهن هرکسی نقش می بندد.اغلب خریداران تصور می کنند با داشتن هرویلایی می توانند صاحب باغ ویلا شوند اما باید پذیرفت که هر چقدر تمایل داشته باشند مبلغ خوبی برای ویلایی پرداخت کنند، میتوانند صاحب همچین ویلاهایی شوند. قیمت این ویلاها با توجه به محیطی که دارند، به مراتب بالاتر از ویلاهای دیگر بوده که آن را کمی دست نیافتنی کرده است

خرید ویلا زیر قیمت چمستان

ویلاهای ارزان ویلاهایی هستند که در مناطق عمدتا جنگلی ساخته می شود ,معمولا این ویلا ها یا ویلاهای فلت هستند یا ویلاهای نیم پیلوت و همچنین بدون استخر می باشند از این رو اگر بودجه شما کم است اما اگر تمایل دارید حتما خرید ویلای ارزان داشته باشید می توانید به سراغ خرید این موارد بروید تا هم ویلا داشته باشید و هم هزینه چندانی را پرداخت نکنید.

 

خرید ویلا زیر قیمت چمستان

 

ویلا سنددار در چمستان

اولین سوالی که اکثر مشتریان از ما می پرسند این است که این ویلا سند دارد یا خیر؟اکثر افراد به دنبال خانه ایی بدون دردسر می گردندو ویلاهایی که مشکلات حقوقی داشته باشند برای خرید پیشنهاد نمی شوند.برای اینکه با خیال راحت ویلاهای جنگلی در چمستان بخرید با کارشناسان ما در گروه مشاورین املاک ویهان ویلا تماس بگیرید.

خرید و فروش ویلای جنگلی در چمستان

زندگی ماشینی و شهری و دردسرهای آن سبب شده است که افراد زیادی برای تامین آرامش خود و خانواده به طبیعت رو بیاورند.چمستان با قرارگرفتن در منطقه ی کوهستانی و جنگلی و چشم اندازی فوق العاده زیبا و سرسبز برای خریداران ویلا فراهم می کند و همچنین موقعیت مکانی ویلا چمستان به گونه ای در نظر گرفته می شود که دسترسی شما به امکانات رفاهی به آسانی صورت پذیرد. خرید ویلا در چمستان یکی از بهترین گزینه ها برای خرید ویلا در شمال است.

در چمستان ویلا بخریم یا آپارتمان؟


شما می توانید با خرید ویلا از اختیارات و آزادی عمل بیشتری برخوردار هستید، خیلی راحت می توانید هر تغییراتی در ویلای خود ایجاد کنید بدون اینکه باعث اذیت کسی شود، شما می توانید حیاط ویلای خود را به هر شکلی که دوست دارید طراحی کنید و هیچ کسی با شما این حیاط را شریک نمی باشد، حریم خصوصی بیشتری در اختیار دارید. اما در آپارتمان شما نمی توانید حیوان خانگی نگه دارید و برای هر تغییر در خانه و حیاط باید با دیگران مشورت کنید.

قیمت ویلا در چمستان چقدر است؟


قیمت ویلا در چمستان به عوامل مختلفی مانند متراژ بنا، چشم انداز، مصالح مورد استفاده، دسترسی به امکانات رفاهی، سنددار بودن ویلا، ساحلی یا جنگلی بودن، استخر، روف گاردن و ... بستگی دارد. برای دیدن قیمت های بیشتر با ویهان ویلا تماس بگیرید.

چطور ویلای ارزان در چمستان بخریم؟


شما می توانید برای خرید ویلای ارزان در چمستان به مناطق روستایی و یا به مناطق جنگلی که به دلیل دور بودن از امکانات رفاهی و ساحل ارزان تر هستند بروید. این یک پیشنهاد عالی برای کسانی است که به دنبال ویلای ارزان در چمستان می گردند.

چرا باید در چمستان ویلا بخریم؟


شهر چمستان به دلیل یک طبیعت بکر جنگلی و کوهستان های پوشیده از درخت های انبوه یک مقصد محبوب و پرطرفدار برای گردشگری است. شما می توانید در چمستان با حداقل قیمت صاحب یک ویلا با ویوی عالی شوید و یک سرمایه گذاری مطمئن برای آینده داشته باشید. از طرفی فاصله ی کم چمستان به دریا و ساحل و داشتن تمامی امکانات رفاهی سبب شده که سالانه افراد زیادی را برای خرید ویلا به سمت خود جذب کند.

برای هر کدام از موارد بالا شما می توانید با مشاورین خود در ویهان ویلا ارتباط برقرار نمایید. به این منظور می توانید از شماره تماس درج شده در پایین صفحه استفاده نمایید.